星期日我無瞓過呀!!但我係星期一一d都唔眼瞓喎!
我如常地係8點左右番到去學校,
番到去趕功課,睇書冇心機,唔想睇
數學呀,大把功課呀,又唔係好明馮sir講o麥喎
都唔知點做,唯有問人啦,如果唔係死硬.
中文今日要默書呀!!無溫過唯有上堂溫書啦!!
好彩默書個陣都ok!!我係係中文堂先致會有精神架咋!
體育今次耍軍體拳,2次搞掂,太好啦!!
本來男仔要跑9分鐘架,但無奈落雨,聽日先跑得.
英文係一科我最唔想上既科目,
我每次上親英文都會好眼瞓,就會不自覺咁樣瞓咗啦!
英文講既野又悶啦喎,個肥婆又係咁講英文,都唔知佢講o麥!
唉!!唔知想點呀!!聽日又係上埋呢d堂!
好慘呀!仲慘過係黃埔個陣呀!!依家想係黃埔道過添呀!!
|