| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 28 日 星期二  |
重覆既星期一  |
分類: 未分類 |
今日要上星期一既課,又要對住殺人馮,
佢比d數都唔係好明,都唔知點做好
中文,又要默書,今次超難背囉
<<歸園田居>>呀,冇溫過
好彩都識背,寫咗d第一個字係枱面道,
出貓呀嘛!!如果唔係我點識喎!!
pe,又要耍軍體拳,好彩都唔差!!
今日跑9分鐘呀,跑咗17個圈,算多架啦!!
上年得13個幾圈咋!!進步咗架啦!!:-)
英文調咗位呀,我坐咗係趙嘉恩以前個個位
天恩隔住我同貓貓,有d唔開心,
但係佢竟然同我講下一堂調位,
即刻開心番!!
其實我覺得天恩唔僧毛毛架
肥婆問咗咁多題,天恩只係答咗幾題咋
(毛毛答個題,佢斬有答)
放咗學去練歌,今日多咗5個人上嚟呀
佢地上嚟無o麥野,但係AKI有D玩得過火
練緊歌係道搞人,都唔知陳康泰會唔會嬲?
練聖誕歌,12月23日5點半係中環國際金融中心道唱歌表演
希望個日唱得好D啦!我好驚我個日唔識唱呀!!要唱獨唱!!
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 17 | »
|