很久沒ON..說說考了什麼科,,和表現如何"
8/1:LIST.----不錯..抄本DATA FILE就可以。英文----麻麻...=____=!
9/1: 中文---麻麻"一早已不大期望。 CHEM.----算是不錯吧..話晒係第一次chem考試!`
10/1: GEOG>一般...錯了垂直誇大率...會被他說我的名字嗎?-0- ENG COMP.一般,,,照抄-0-....24mins就作好
11/1: MATHS--- 麻麻,唔識幾題長問題-_-" C.HIS----不錯`沒考甲午戰爭,,,,,,,,見到朋朋拐著走數步-v-:
12/1:(today)HIS----唔識= =HELP* CHIN COMP----不錯,,前面的啟事和造句都識...長文,,作到好似好prop咁...XD
SOK,FAI都傻既~哈哈哈,,,,番歸睇TV....=)
ONLINE,,打機...落街...整日記,,,MSN with SOK for a long long time!>V< 打日記now`!
過了5天考試生活...十分可怕*0*"" 還有4天AR!!GOD~0~
MOM helped me a lot!好多great湯水drinks!=D`
thzzZ mom*3*i love you!hehe*
PS:今晚要好好訓番10個鐘以上:}
|