[F.3 1st考試]

很久沒ON..說說考了什麼科,,和表現如何"

8/1:LIST.----不錯..抄本DATA FILE就可以。英文----麻麻...=____=!

9/1:   中文---麻麻"一早已不大期望。 CHEM.----算是不錯吧..話晒係第一次chem考試!`

10/1: GEOG>一般...錯了垂直誇大率...會被他說我的名字嗎?-0-  ENG COMP.一般,,,照抄-0-....24mins就作好

11/1:  MATHS--- 麻麻,唔識幾題長問題-_-"    C.HIS----不錯`沒考甲午戰爭,,,,,,,,見到朋朋拐著走數步-v-:

12/1:(today)HIS----唔識= =HELP*     CHIN COMP----不錯,,前面的啟事和造句都識...長文,,作到好似好prop咁...XD

SOK,FAI都傻既~哈哈哈,,,,番歸睇TV....=)

ONLINE,,打機...落街...整日記,,,MSN with SOK for a long long time!>V<  打日記now`!

過了5天考試生活...十分可怕*0*""  還有4天AR!!GOD~0~

       MOM helped me a lot!好多great湯水drinks!=D`

thzzZ mom*3*i love you!hehe*

PS:今晚要好好訓番10個鐘以上:}


2007-01-12 04:47 PM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 433 | »