HO耐冇打日記NA!!!-V-"

呢幾日過得好辛苦!!T___T:

CHIN,驚佢ask我問題"MATHZ,唔識計"還有別的......../___\*

今日,,,早左5 mins番到去=] 早會時"學生會竟會以迪迪尼入場卷吸引我地...曾CHUN真係衝左出去=V=!

ENGx2"還算不錯吧- -BUT 要背MTR站真係有D唔順!

MATHS"成堂都好sad,,因為前面,前面隔離,隔離個個((((其他唔理)))都識做....我又費事waste their time啦...就冇再問佢地LU....自己發掘,,,唔順利的T^T*

RECESS"KO2唔去掘梁小姐=V="

CHEM"YEAH,,終於同SOK坐LU...FAI還在旁邊呢!!HA"LOUIS也在同檯....還有QUTERIA+CM/\/\"""KO2在另一檯好專心咁聽書`````

HEx2"自己搵位坐...分組也是自己分...HAPPY...同SOK again...呵[]可`

LUNCH"雅仕,KFC,M記都多人....去左FAIRWOOD....搭檯=V="個人食到我地食完先走....唔好再慢D"

READING LESSONS"讀見証....幾好睇!!!'    期間SOK with KO2 狂玩狂笑

COMP"MS MAN教.....講左好多""""費""""規舉!!!!冇FLASH手冊....糟糕!"  講晒"教書,,佢坐係張凳度飄黎飄去咁講書...無奈到爆,,大家都趁佢睇唔到偷笑XDD`

C.HIS"黃色物體-\/-   比曾浚串,,牙sir,,佢個頭好亂BO..!=)  期間,,林sir出左好多奇尼樣 @@"

放學"諗住去大興影印....見到MS CHANG+武sir 0係門口" SKIP,,at last冇去到大興,,都冇去到市中買鞋....0係sch.同KO2,黃惠,LING,FAI,MAN傾偈^^好耐未同MAN傾咁耐喇!!!!!*V*"

放學既時候,整體都好開心=D

PS:明天______朝早去市中搵KO2+黃惠佢地(((((買旗....之後學琴....之後同C華去行街街/\/\[ [[[期 待中] ]]]"

PSS:好少咁晏打日記HAHA


2006-09-08 11:23 PM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
« | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | ... | 433 | »