打定先*

一早,,9:10就比DADDY狂叫我起身....= =''THEN,,嗌到我9:30,,我都未起~哈"THEN,,佢換衫....& suggest me go down and have a walk......唉"SO BAD....THEN,,I GET UP FIRST......佢就出左發lu........約左人打波((草滾))" 之後,,我都冇出去,,只係即刻開機+蒸野食..........-V-''點知,,掛住同蘇琪玩留言板.....都冇理到個d野食........最後,,(火農)晒.....=0='' 好(火羅)哇"<<d味~!!唉.........THEN,,睇多啦A夢+繼續同蘇琪玩留言板.....好開心,,我ON緊,,佢又ON.........  **芷羚,,有咩想同我講??!我好想知呢!!可惜你今日成班去BBQ啦........(((SAW YOUR DIARY AND KNOW THAT~^^")))<<我真係聰明"KAKAKA....*V*"

       LUNCH,,要自己搞掂tim.....+.+''唉||<    落街野食...就KO左lu~ THEN,,5點幾,,MA & 弟回家了....DAD鬧弟呢"說他always跟MA出外婆家,,又不做事.........又讚我話:::::家姐ar,,0係屋企讀左好多書呀........... 呵呵"讚我....>V<

DINNER::有2/3都係我搞既~湯...跟住DAD教既方法由我煮"飯...材料我剪晒,,MAMA炒.....好快就食得~~

         AT NIGHT,,DAD叫我&弟背詩.......「愛蓮說」..........好快就背識lu~BUT,,唔順......SO,,DAD話聽日先~21號係限期!!


2006-04-17 11:09 AM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
« | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | ... | 433 | »