復活節崇拜``

懶床....搞到7:30先起到身..........@@"THEN,,因為DAD起身,,SO,,整野整得好快!!THEN,,食少少野.....MA2就打黎嗌我落去食~話已經叫埋野食............之後,,就落去食.....= =''  8:01落到去"食ar食,,,8:10即閃.......等車"好耐!!THEN,,SEE到一個婆婆.....令我想到一些東西.......令me好DOWN........之後,,一直都好down咁搭車........8:25準時到!!點知...個個到晒。。咁早既??!-0-'' THEN,,繼續向住對面嗌"你白癡"....不過冇乜人應......"可能係d人未訓醒架姐~=V='' 

番到去....冇人架!!種感覺好美妙!!>V<" 可惜,,我平時唔會+冇可能咁早番學啦.... THEN,,傾ar傾,,越黎越多人.......At last,KOEY仲借埋件背心比人.....太好人喇你~!!*V*"THEN,,排隊吧~因為choir要綵排,,所以好少人......之後,,望住徽望住後面....原來係朋朋....佢著得比平時更_______肥........唔知佢係咪以為自己好fit,,,就著件咁狹窄既衫.....將自己既身段顯現晒出黎,,,,唔通呢d係fashion??!哈" THEN,,上到課室,,MS. CHAN講左好多Easter既事.....因為一d野,,有少少感觸.....T0T" 整復活蛋喇!!起初以為係畫上去,,,點知,,只係包住就算..........除左d色紙唔同colour,,隻隻蛋都差唔多樣~-3-''

THEN,,recess,,NOTHING......之後,,排隊去hall....跟徽說了兩句.....在2樓等入去,,實在太唔知點...之後又見到佢勁期待0係後面既2E既出現......所以我就即刻衝左去前面,,,費事做空氣人......之後,,就當冇野咁,,同朱傾偈~同朱&蘇琪坐.......沒有說太多話吧~因為仲有少少down....THEN,,投入的睇片.......聽楊姑見証,,感觸良多,,then祈禱......討厭自己不承認自己是基督徒!!>/\< THEN,,走了"到地下..好開心睇到S VS W既下半場!!起初以為睇唔到~!!最後,,Spurgeon輸了........而我&KOEY就入canteen飲下野,,傾下偈.....THEN,,12:15閃人!!知道2D的他們又是在那兒打球~!!嘻@V@"THEN,,等車,,車走了,,等車,,KO2不上車,,上車,,KO2下車,,最後,,我因為趕時間,,都係冇陪佢等過下一隔......THEN,,準時去到小學.....HI了鄧主任&權叔~!!>V<"見到權叔,,個心好舒服+開心........^^之後,,等弟.......今日係弟考試既last day~接左之後,,佢就同同學去網bar.....而我就番屋企lu.......DAD在家...THEN,,食左好多野.....講左好多野.........DADDY入左錢((爺爺、嬤嬤分的遺產))去我戶口....[[不公開是多少了,,反正暫時不會去用它....]] 之後,,DAD去探婆婆......我即刻記起隻復活蛋!!一開始整,,我就諗到送比婆婆.....因為Ms. CHAN講話,,復活蛋代表希望、生命既開始等東西..........我想盡一點心意!!>< THEN,,我就託DADDY帶隻蛋去.....佢話OK......"之後,,我即刻寫番d野&整靚d......THZ DADDY SO MUCH!!* HOPE 婆婆 will be happier~!!>/\< WORRIED SO MUCH TOO!!~/\~

PS:CHOIR唱得好!!>V<"

PSS:不敢跟妳正視,,,是我對妳有內疚感吧!!-/\-不怕你會責備我、怪責我.....因為是我一開始做錯了.....一切都是我介意別人的眼光.....你明白當中的意思嗎??! >/\<"

PSSS:聽到你的名字/看見你,,都感興奮!!^3^"

PSSSS:整天也心不在焉.........唉" 祝願婆婆沒事,身體健康,樂觀點等等........!!>3< 加油呢!!

PSSSSS:假期開始了~!!


2006-04-11 06:59 PM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
« | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | ... | 433 | »