仍然係好凍凍凍凍凍凍>>"10℃...另外,,今日係白色情人節喔!!>>白色情人節快樂!! ^^"
好眼訓~!!諗起後日既C.HIS TEST~!!諗起已經痛苦!!-.-''
琴晚,,又聽到波子聲..3次!!之後掩著耳,,想別的東西,,想至哭..........可能就是哭得太久和厲害,,使眼睛腫了.......腫得很厲害呢!!之後,,我用了熱毛巾"膚"了..但無效.......=3=''超核突,,搵頭髮蓋著~" 回校了..但沒有太多人呢..我亦因天氣寒冷+疲累而發呆...因為是DAY 6,,所以唔洗集隊!!>V<" 今日睇「親情無價」,,麻麻地la~沒有太大的感動.....SKIP THREE LESSONS*>>RECESS,,食朱送既朱古力((THZ SO MUCH 呢))"食到嘟長左個嘴......為左係唔想比人睇到我食緊....BUT徽--------話睇到..=V=''' SEE 到朋朋呢....都是那外套.....[[難道他窮了??!為何會穿常穿的衣服呢??!^0^]]THEN,,MATHS..正在溫那中文的修辭.....背黎背去都唔熟....好DOWN!!之後又因為徽叫左我,,又話冇野....又DOWN多次...之後,,就越黎越覺得自己失敗...所以CRY.....=/\=''''
落堂....徽問我咩事........之後,,我冇答佢,,淨係話嬲佢,,之後就fin開左佢........((我- - -很過分..-/\-))之後,,冇乜講野.......直至IS..CELIA跟徽傾了很久..之後CELIA叫我....最後先同徽好番......((((老實講,,又真係要"THZ"CELIA~因為真係多得佢幫手呢!!^V^"因為徽ar,,從來都唔主動"乙水"番人架....!!
『唔識"乙水"唔係藉口黎架!!點樣纏都係"乙水"既表現既一種黎架嘛!!+3+''』<<知道未??!@V@""
LUNCH,,跟徽去左大興......!!FIRST,,go to the library to borrow two of 莎士比亞Sharkpeares books!!跟徽玩了好多次捉迷藏呢!!哈哈" 之後,,去文具店睇下有冇珍珠版.....BUT冇..而徽就買左個告示牌咁既野...."之後,,諗左好耐唔知食乜..最後,,去OK咬熱狗~^^"辣辣地喔!!之後因為一盒既朱古力奶..徽作左d核突野,,令我怪責左佢好耐!!^0^""比朋朋睇到我地好癲咁笑+玩..朋朋當時一臉無奈,,之後我望住佢,,佢望住我..我叫左佢喔~哈!!嘟長個嘴+luk大隻眼!!CUTE的!!BUT不足以令我望多佢兩眼~!!因為都係徽個笑話令我生氣點~!!@V@"
CHIN,,測喇~!!32/40<<十分滿意了!!因為很多也是亂做+亂tick呢~哈"
放學,,跟KOEY,CELIA,徽一起去盈豐買珍珠版.....買不成呢~!!之後,,番到去..LING喊呢!!原來係羅堅成玩LING咋..佢(xx成)仲要大條道理咁話::::::我呢d中史既,,梗係鍾意玩人架啦~<<<其實唔多知佢點解咁講~BUT,,總之係玩人,,搞到人喊啦!!壞蛋一個~HA"走lu..跟KOEY & 徽搭車...見到PENNY喔!!應該係last time架喇~<<KO2 said that.. 戴左眼鏡..冇咁粗..好過以前呢!!BUT佢身邊點解會有個boy架??!=_='' KOEY好激動咁see P...睇到佢走,,先走~!!^^" 徽未落車之前,,比我睇左朋朋幅相.....我拎左呢,,徽比我keep住先~型爆!!>3<笑得很好呢!!*V*
PS:蘇琪,,唔好嬲啦~!!^^"
PSS:唔好亂諗啦!!LOVE U SO MUCH 呢!!只是以為你真的十分生氣..所以才沒有怎麼逗你說話呢!!
PSSS:徽!!!一諗起dede.....又想作嘔喇~!! "你- - - 核突的。oVo''
|