暖了少少....10度.....比左ALEX既NEWS PAPER CUT to KOEY~!!成日都0係music room上...((除左lunch之後~))
>>>>>精神分裂+崩潰<<<<<<
PE堂:跑多個圈...因為輸左<<跟LOUIS,CELIA包剪x""之後就CRY.....>>哈哈"
放學::跟朋朋傾偈((其實問野))"<<仍是可愛的~[[我真的說了粗口嗎??]]"
之後5:00左右就同徽一起走lu....!!>V<"
**蘇琪,,,睇到張紙嘛??! -3-''