今日起身,個病好返d了,但成第都痛
第1堂中文有人黎睇,大家都異常地安靜
跟住music唱陣歌又完,bib冇乜野做
IS睇下片,做下實驗就完左
跟住都冇發生d咩事
今日有練波了,今日唔知點解覺得狀態較好,
起碼好過琴日先,我諗如果係今日比賽,
應該唔駛輸咁多.....琴日我實在失得太多球了- -
平時雖都踢得唔好,但卻未至於用左腳就一球都控唔到呢= =....琴日仲要右腳傳波都唔得....
練完之後好累,返屋企抖抖抖抖抖抖
完~