今日去左大澳,都5 g 开心定5 开心
开心:8:45am 在噴水池,見到d 女仔著得
勁靚, but 我覺得黃瑞萍著得靚d,去到大澳,一落車覺得頭暈和嘔, (一陣就冇野)
行去棚屋見到d 人,係到捕魚
Lunch Time ....
食左个$30 揚州炒飯(好吃)
我覺得係大澳揾食勁好賺,
Then 周圍行
想走个時見到Miss
Then 去左警署參覌,(好陰涼)
5 开心:行來行去好攰
个个海濱長廊超正
有女必約埋一齐再去