琴日打學界lose 左><><
第1場对保良輸3:0
第2場对聖芳济輸3:2(个2分係我囉)
2場有幾球令我輸原因
(1)对保良,我打到局數1:1 ,細分2:2 時,我拉到兼到枱
條裁判話暫停,diu 佢老母(sorr....),因為有波飛左入場><><
我拉到个波先入場,令我信心下降><><><
(2)对聖芳济,我打到最尾,聖芳济个教練勁冇品,
聖芳济主將5夠我打,聖芳济个教練話win左5曬打,本身真係lose,但友誼第1,比賽第2
多謝大家支持我
第1埸我入5到局,5 係win左
美雪sorr...
HOYU sorr.....
中四級 sorr...
4A sorr....
之前d fd sorr....
|