2006 年 7 月 5 日 星期三  | |
| see 戲~ |
今日放學~我&丹丹一齊好迅速咁樣番屋企!!
番到屋企~即刻換衫~出門口~去屯門......
約了姨媽去see 《四條腿 拯救隊》~OK la~
跟住去左吉之島~行街街~
姨媽買左一對波鞋比我~係生日禮物!!I like it >w<~!!!
夜晚~食壽司!!好飽....= =""(個肚腩凸左出黎....)
今晚 萄葡牙 vs 法國!!~
:『萄葡牙!!!!!你一定要嬴ar!!!』
聽日~籃球比賽!!各位~加油!!~^^
咇~依家4:58...岩 岩see完波 法國 vs 萄葡牙(1 : 0)
唉....萄葡牙....輸左na T∩T.....
|
|
刊登時間︰2006-07-05 10:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|