2006 年 9 月 10 日 星期日  | |
| 流冰 |
今日~約左小學班friends去流冰!!~
第一次流冰~o個種feel好好~
初初只係捉實係邊黎行~好彩我班friends教我!!>w<~
我捉住佢地行左幾個圈~我就識na!!~
真係好好玩!!!~
流完之後~我地就去左青衣城到街~
跟住就比我地see到喬寶寶!!!*v*(又係帶住個假髮= =")
~我地去左冒險樂園到玩具!!好開心^v^!!~
|
|
刊登時間︰2006-09-10 07:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
Ducky 於 2006-09-12 06:48 AM 發表:
|
|
|
SarahC 於 2006-09-11 08:06 PM 發表:
嗨=^=+
好內冇來你日記,今日來左喇+(俾你「嚇」完~唔敢唔來=^=+)呵呵呵...
今日都冇聽清楚你講咩tim..原來係去溜冰... 咁勁=^=+一陣就識+
我日記放左3篇~啟蒙故事~請觀看=^=
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|