依家係11:47 a.m~
岩岩睇完《星蘋果樂園》~好慘!!睇到我喊...
but最尾係個好結局!!~
刊登時間︰2006-08-03 11:45 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]