*/CHON''#
我可以討論好多野.....例如:愛情,街舞,知識..電腦..
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
`- 我的心情,我的風'/.
心淡囉,,,
最新文章
`'心淡的我.'
``死守也等着]['
``. 感動的一夜|*.
`|[對唔住~'.,
`| .溝的靚不了,索的溝...
文章分類
全部 (23)
#我的-津-生活' (6)
*談•情* (3)
"#榮-日誌-津"+ (4)
未分類 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
2010 年 4 月 11 日  星期日   微雨


!/我-日誌-的&#< 分類: 未分類

今日,又係好似都係悶左D,雖然去左M記打機,但係都係覺得好悶,同人討論番去旅行既事,都幾搞笑呀,唔錯呀.......聽日又要番學啦,做好自己既本份啦,我今日聽到好多同學仔都話想番番去琴日咁,但係冇可能既,不如自己搞番個成班同學既燒烤啦(個人意見),至多我出錢又出力啦,但每人都出錢啦,不過唔知D人會唔會話好呢,尼個提議都幾好呀......

 






訪客留言 (返回 DxChon 的日誌)


ws62425128 於 2010-04-24 07:48 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係邊個../.
Posted at 2010-04-24 12:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Penny2009 於 2010-04-11 10:17 PM 發表:
cm===我都覺得唔錯喎!!!
其實我都想咁做架!!!
(多口講句,唔好話我多事牙)不如你同光佢快d好番啦!!!
都就黎畢業啦!!
唔好再返面啦!!!
我真好想你地好返架!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你真係想搞燒烤.....呀...都好呀...有時間同我傾下....
AT.......你話想我同佢好番......呢個唔擔保會得.....
Posted at 2010-04-11 10:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]