今日考語文,都唔係好難姐,好在琴晚有人陪我溫,YAYA~好眼訓囉今日,,,..
對唔住呀爸打,我真係好對唔住你囉,我都唔想放飛機嫁,但係我呢幾日真係好眼訓,因為冇咩點訓呀,所以我希望你諒解我,我請你食野啦,,.
唔好嬲啦,!~~! 我知你仲嬲緊我,但係我真係好城心同你講對唔住囉,,,...兩父子邊有隔夜仇,,你話係唔係?
你真係比心機攞個靚靚老婆番黎啦,舊既唔去新既唔黎呀,..你黎左,我又有新媽打啦,,,快D啦,~~我好期待囉,,,
我呢~~就唔好等我啦,,,我都唔知佢肯唔肯接受我,所以你唔好望我戈PART啦,,.,.我計過啦,,,我得70%成功,,,,,,
我真的愛你,但我唔知點先可以冋你一齊,希望你會快D比機會我,,但我表白都味同你講,,,,唉,,,,,唔知你知唔知我愛你你呢?
````` 對唔住,.__爸打...
|