今日,都係無無聊聊咁過呢一day,唉真係冇野好做,但今日我聽一D幾有趣既野,所以先冇咁悶,呀!係呀,今日係世界杯開幕呀,我又可以睇波波啦,YA!YA!
呢幾排真係冇咩因緣呀,睇著人地有,自己就冇,不過都會炖佢地開心既,不過有D人總唔識珍惜,哥個XX光,比意見佢,佢又以為我講笑.......比句贈言你啦!
日日見住你, 日日望住你
日日番學見到你, 食飯又見住你, 放學又見到你,但每次只要見到你就好開心
但係就吾可以開口講聲~我鐘意你
(你就係咁嫁啦,XX光,相見不如不見啦)我預左比人鬧嫁啦........
點解你唔問下自己點解唔肯正面咁同你心愛既人表白呀,........怕? 怕被FD笑? 定係唔想比人知你鐘意邊個呀? 如果你心里面有個怕字~冇過勇字(不論男女),可以同你講,冇咩幸福,.....
|