唉,,E加日日晚黑都有得睇波,不過呢幾日英超戈邊落大雪呀,成日都延期,唉,,,,唔開心既人,唔只我一個囉,有肥佬啦,我又講下佢先,佢成日無啦啦跟我同爸打戈句名言,""心淡'''''...雖然我都係跟爸打講,講講下又幾有道理喎,唉,戈個咁既肥佬傻嫁,,,.成日係度話你幾時死呀>?,唔通你真係想人地死咩?你不如改為你幾時心淡呀?咁仲好啦...講到愛既方面,真係好多野講嫁,我同某人講話肥人通常都會有D好靚女既女朋友仔嫁,,估唔到你會話我變態,....我而加做左MAY姐二代目呀,比人咁話,,兩個字'''''心痛''''',唔係心淡呀,,~~~
另一單野,,如果我琴日有買到波,我就有50$既7倍啦..比我估中左囉,2比1囉,,愛華頓WIN左曼城,,,,哈哈,,不過真係好後悔冇買囉,,,,,,,,唉~~心痛囉,,
|