*/CHON''#
我可以討論好多野.....例如:愛情,街舞,知識..電腦..
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
`- 我的心情,我的風'/.
心淡囉,,,
最新文章
`'心淡的我.'
``死守也等着]['
``. 感動的一夜|*.
`|[對唔住~'.,
`| .溝的靚不了,索的溝...
文章分類
全部 (23)
#我的-津-生活' (6)
*談•情* (3)
"#榮-日誌-津"+ (4)
未分類 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
2010 年 12 月 21 日  星期二   晴天


`.有&冇心情'/. 分類: #我的-津-生活'

唉,,E加日日晚黑都有得睇波,不過呢幾日英超戈邊落大雪呀,成日都延期,唉,,,,唔開心既人,唔只我一個囉,有肥佬啦,我又講下佢先,佢成日無啦啦跟我同爸打戈句名言,""心淡'''''...雖然我都係跟爸打講,講講下又幾有道理喎,唉,戈個咁既肥佬傻嫁,,,.成日係度話你幾時死呀>?,唔通你真係想人地死咩?你不如改為你幾時心淡呀?咁仲好啦...講到愛既方面,真係好多野講嫁,我同某人講話肥人通常都會有D好靚女既女朋友仔嫁,,估唔到你會話我變態,....我而加做左MAY姐二代目呀,比人咁話,,兩個字'''''心痛''''',唔係心淡呀,,~~~


另一單野,,如果我琴日有買到波,我就有50$既7倍啦..比我估中左囉,2比1囉,,愛華頓WIN左曼城,,,,哈哈,,不過真係好後悔冇買囉,,,,,,,,唉~~心痛囉,,






訪客留言 (返回 DxChon 的日誌)


asd48165 於 2010-12-21 07:47 PM 發表:
.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mmandy911 於 2010-12-21 07:39 PM 發表:
-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



strawberryXx 於 2010-12-21 04:35 PM 發表:
.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lov2You520 於 2010-12-21 03:14 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OWO1311 於 2010-12-21 02:02 PM 發表:
`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



unwengpul 於 2010-12-21 01:21 PM 發表:
右心淡-__-
淡心都得嫁姐.'xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]