|
|
1月7日  |
分類: 玩具 |
今日一早起身就係為左依個袋,
我好唔捨得禁係個儲錢既另一個銀包到拿出最後既
$28( 真係唔多唔少啱啱好 )
唉~鬼叫我之前我狂買點咩!
10 : 00am就閃左去西鐵站去換。

|
|
|
RinGO_ 於 2009-01-05 08:17 PM 發表:
買點我讚成.但係買到你冇曬$我笑你-,- 點ed今既野緊係買1.2包過下手引未算
|
網主回覆
我都唔想ga( - 3-)~ Posted at 2009-01-05 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
個隻公仔唔係kitty係古巨基設計既公仔! Posted at 2009-01-05 11:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
無錯就係咁神\ ( * 0*)/
呵~呵~ Posted at 2009-01-05 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你個語法搞到我load左ok耐.-____-!! 咩袋黎架.-3-?
|
網主回覆
唔係咩袋係另一個銀包! Posted at 2009-01-05 11:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|