Music Playlist at MixPod.com
我前日
心血來潮
突然想向到
重新向你地介紹
自己
我叫Ed
肥肥地唔係係好肥先岩
唔係好高
可以叫我做
肥仔(事但LA)
其實我本身個性格唔係禁
本身我係一個唔識搞爛GAG既怕羞仔
但係我發覺若果我識搞爛GAG個人會變得好賤但仍然係個怕羞仔
我曾經想改變返之前個性格
但係想同實際既行動係好難GA
講下我既優點
唔知係自己FEEL唔到
一或係無(除左個度)
又講下我既缺點
唔......
依個時候就要俾你地發表下
唔洗怕HURT我
即管將我既缺點打晒出黎