|
|
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
| 2009-04-08 |
分類: 未分類 |
今日我阿麻黎我屋企住
唔知住到幾時
我本身想俾我間BED ROOM 佢訓
之後我就訓廳
禁樣可以零晨2點先訓都無人知
唉~可惜阿麻佢點都要訓另一間BED ROOM
禁我唯有訓返自己間BED ROOM
最後我既計劃就此失敗
|
網主回覆
我打左A~
之不過教左私人~ Posted at 2009-05-29 11:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你竟然......
Posted at 2009-05-28 09:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你唔識既人
不過我知你識嘉文 Posted at 2009-04-26 02:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔好加個仔字( = ┴=)/ Posted at 2009-04-26 02:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
禁啫係話我每日見到你個樣都係一個無奈樣!
禁我都好無奈LO~
Posted at 2009-04-26 02:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔好無奈LA Posted at 2009-04-19 04:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|