今日在下唔講難GAG
我講返我暑假既事
你地一睇會覺得好悶
無錯今次依篇野的確係好悶GA
所以大家千其唔好放太大期望落去
講返正題
係依個暑假之前呢我本身就想減肥GA
可惜既係我增左肥
而增肥既過程係好簡單GA
而下係我係我家姐屋企既時間表
上午11:00 起身兼梳洗
(對於我黎講係家姐屋企11:00係上午6:00黎GA,吸一吸清新的空氣~)
上午11:05 睇電視
中午1:00 食早餐
(我既早餐都幾豐富GA有日,美,中,越,星是但食一樣)
中午2:00 打機
夜晚8:00 食午餐
(午餐都係日,美,中,越,星是但食一樣)
夜晚9:00 打機&睇電視
夜晚12:00 打機&睇電視&晚餐
(依個就無禁多選擇都係D又貴又好食既零食重有好多野飲)
零辰2:00 訓教
我依據依個時間表生活左3個星期
最後肥左~
|