雞蛋日記

 


唉`又要畫多幅

`好吾鐘意丁依莉牙,,

ART堂果時幫梳打畫畫,,

丁依莉就叫我地企起身,,系錦發癩

佢叫我地畫多幅...之後狂鬧我,,

又話我吾太識畫畫就吾好幫人畫....

唉,,果時真系好想喊牙.,,

但系我知道已經冇人會為我承受我既痛苦,,

真系好慘牙}}}}}差D喊左出黎``

我到底系咪真系禁懦弱姐?!

今日MISS比番部電話我LA,,唉`我一定會張你個樣POST上XANGA`

我XANGA系....

HTTP://WWW.XANGA.COM/EGGBABI

 

刊登時間︰2006-12-14 06:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 EGGBABI 的日誌)


饅頭b 於 2007-01-09 06:56 PM 發表:
死人頭牙,,,做咩整我幅相整上去牙,,
甘鬼樣衰牙,,妖...你不仁炸,,,去睇我xg牙,, 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





EGGBABI
暱稱: 雞蛋*
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-04-05
一二三*笑
唉`又要畫多幅
-﹏-逃學的蛋葆
2006-12-09
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容