



|
2006 年 1 月 31 日 星期二 正到爆燈呀~!!! 31.1.06 今日我& seeme去左海洋公園玩呀~!!!我地玩左x礦飛車、 海x船、藍色個個過山車、魔天X 、個千秋......痴線嫁....玩x 礦飛車...seeme一D都唔驚....我驚到呀....玩完個陣...隻腳震震 地嫁....好開心呀.....seeme原來驚轉嫁.......玩千秋個陣佢驚呀 .......跟住我地去玩海x船個陣.....開頭好驚...但後尾開始ok la.. ..去玩藍色個個過山車....我全場close eyes嫁....所以冇咩感覺 ....seeme仲話玩跳樓機呀.......痴線嫁.....我死都唔玩呀~!!不過 我都想玩....味玩過.....好鬼死多人呀~!!!!搭X車個陣...排左1粒 鐘.....玩到6:00返屋企la.....塔bus個陣.....有兩個細路仔.....好cute ....成車程都係同佢地玩.....
|