這個月個放了一個長假,想了很久才發覺開始冇左方向,很久沒有這種感覺 平時聽很多人講冇晒方向,個時覺得自己很幸運
冇迷失方向,現在行到半路中途先發覺行了行多圈迷失很久。人生浪費了不少時間。
吾知係吾係咁個月放假放得好多,成日諗幾時有假放,今個月有冇假放咁。
話姐 番多幾日工會有番d動力啦,日日諗放假係吾得既
過左12點 今年既最後一年,話咁快就做左幾年野,生活轉變既幅度雖然吾大,但煩惱既事情十分之多。
今年既元旦有番d feel夠凍,上年同今年比較毫無感覺。今個星期一早諗等晒d 節目安排吾洗個女人左諗右諗。
係到祝各位 新年快樂 先事關依排好少上 希望大家身體健康 番工既財源滾滾來 番學步步高升
原來咁耐冇打日記啦差d吾記得左佢啦,好在近排工作順風順水冇d咩野大事。
今個聖誕這係多戲睇要睇番套先得,終於有得休息下啦
近期公司炒人,我都知公司開始有d問題,但估吾到咁快黎野搞都做野冇晒心機。想轉工都有諗過,但係人地請吾請
又係一個問題吾同我要做失業中青..........好煩 又吾想講比女朋友同屋企人聽住 驚佢地一齊要煩。忍左咁耐都係發洩係日記到。
真係頂吾順 冇人救到我.............我好驚失去一樣野 其他會慢慢咁失去,如果係夢就快d醒