由朝做到晚 未停過.........
最慘女朋友由好耐未見過,,,,,,,,,,,,,,,,
幾日都未打過日記,最多上qooz 睇下,番公司登都未坐暖又要出去一個人做二個人分工作。
番都屋企好在有靚湯飲保番下,飲完又要開工做到三間半夜。發覺同讀書個時都差吾係好多。頂埋依幾日我要佢服侍我先
前個星期打風天 要出去工作淋到成身濕晒,點知今日又打風聽日又要出去,今次吾病都算好采囉!
近排女朋友提到樓既野,心情有d(吾知點講)。不過我會努力.....加油啦!
休息左成個星期,成個人爽晒不過又要番工啦一定有成層單要做
依幾日都係自己一個慢慢地感受放假既日子,過埋聽日就可以多一個人 一齊去感受下啦 依排一起身開電視做台灣劇
(命中注定我愛你) 幾好睇 台灣劇真係吾錯 。 我啦諗定咩節目拍拖先
今日雖然有雷暴又落雨不過都係好熱,今日不負所拓份份野都傾成。中午既時間想約女朋友 今晚二人世界因為太耐冇見佢
點知佢話今晚吾得閒 開心心情突然跌到落海底 (深過谷底),放工個都中係好down..........
點知諗住行去羅車 有個人突然拍我,我估都估吾到係佢 (你估下 係邊個??)
今日特別好,夜晚個陣最好