| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
小絲* 於 2005-09-21 02:25 AM 發表:
D字真係屎吾屎咁大隻呢* -0-""
什麼頂頂細名牙..我吾細又吾大的!! 卡卡..
我黎係俾驚喜你的..哈哈!!
同CAM有分別就嚇死你LAAA..係咪先!??卡..
樺仔真係好有心的/\/\"" 不過我都多謝你LAAA..卡"
你過得開吾開心牙!??/\/\""
|
網主回覆
我見到你緊系開心架=.=!!哈哈哈..得閒再玩過... Posted at 2005-10-13 01:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
亞細"* 於 2005-09-21 02:03 AM 發表:
到此一遊......."*!!!新開張wo個日記板!!!!
d字整到咁大隻做咩-.-??中秋果晚真係幾開心既..哈哈"**
唔知日後d節日會點呢.......
|
|