琴晚... 同..leekai 玩 cam ......
好白痴牙 ... =.=""
要輝手拜拜 >w<"
今日...本來約左波梓食早餐....但,, 7點17分先起身......
仲要係波梓打泥我先醒 -,-" 拿拿聲整好野 .......
出到荃灣 都吾夠時間啦 * 波梓係 葵興等我*
第一節 .... 入禮堂!!! 數理問答比賽 .... 頂... 我地班差一分 入決賽!!!!! 2a 好 賤牙 ~~~~~~~~~~
hate!! 最尾 問答 ...... 成個form2既 d ms 超篇心...... 淨係果2e果邊*
then 我係班 係咁話 妖~搞錯牙 ... 你地淨係望果邊 ...." ms 望左過泥尼邊 2次..... 一次叫波梓一次叫我
波梓答錯左.... ivy整佢??? 他媽的 .... 佢又要撞過泥low ......... 哇 ... 好痛牙
低bbbb嫁'''' 小息過左 ... 我同郭9 落左 去攞布.... 但無攞到....走果時 .... 毛毛走過話,,,[喂,你地係度仲咩,我身為銅樂隊既隊長,係吾比你地入嫁 ] =.="
好傻丫 跟住我同佢講 .. 你入去睇下 then佢又話 我一入你2個就走** 甘我就同佢入左去 佢就明了 =.=
英文對卷 .... 吾系好記得 .... 得 G.E 吾合格 <~ 仲要 全班無人合格 (G.E)
琪琪 吾好喊啦 .... FASHIONSHOW 實支持你LOW ..... 整你果件3一定令過 關玉菁*
都無人同佢整 XD 放心放心 攞梗冠軍丫!!! 傻妹!~
放學 ... 係葵興 搭.. 去奧運....搵豬豬 ,, 再去 葵芳 *
本來話 睇 頭D ,, 但 我吾系幾想睇!!* 就去左行街街 ....... 行左一陣 .... 見到某人 @@
跟住一齊行左陣 又見到 趙善維 ** then 走左lu ..... 豬豬去左我屋企 .....
同傅義鈞玩得超 甸* 8787 XD
6點幾 .... 佢走左嚕 ~~ ^^" 下次去佢屋企 搞搞陣先 ^(++++)^
今日就係咁多!!!!