Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com
EUNICEBB
暱稱: ×● 牙檬*+°
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
留意
拜山
聽住!!!!
出左mk==
^_^
文章分類
全部 (138)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
"牙檬.. * >V<*
日誌統計
文章總數: 138
留言總數: 152
今日人氣: 8
累積人氣: 5405
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 12 日  星期日 晴天

 

開心 疑惑

今日.... 8點45分起左身嚕..........


 

   同波梓補返個 生日會 =3=


 

        沖左個涼..... 9點45分先出門口......


 

 同媽咪一齊出 ...~   行緊過去巴士站果時.....有架車 走左 -,-''''


 

      媽咪等 506 我等 59 m   ...... 佢上車先....佢上到車.....同個fd傾計....


 

計計下指住我.......   原來 佢個fd 想知我係邊個好耐 =.=''' 佢話我好大個


 

緊係....第一次著黑色3 -_______-""


 

    出到去..... 好彩唔係我最尾...........係小寶


 

               唱 l< 既人有... [ 我 , 波梓 ,  小寶 .. 李啟...奧廖 ]


 

 53 號房...... 波梓成日同李啟 打交 =.='''''


 

      無咩野...........


 

                       唱完去左睇 恐怖 臘像館 .... 李啟 驚牙 ><


 

 唔鬼陪我 T^T         得 我,,波梓 小寶睇*


 

        小寶睇到一半........走左....哇哇           成行....


 

得我同波梓............          好變態牙.......... ><


 

    得到波梓 訓落地都似.....我又唔比佢走....無咩理由 睇到一半走架嘛


 

            ><       最後.... 李啟佢地打泥..... 我同波梓都係要走 =.=


 

變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態變態


 

              生人整成臘像  =_______="""


 

    最後都唔知 d 人係咪死晒..... 得番二個....我走果時*


 

跟住 李啟同奧廖係 戲院 門口等我地*  佢叫我地唔好行冒險樂園果邊


 

        我同波梓都話果邊有d野.....跟住無無聊聊 錦 去左 yes 果邊坐....聽到佢地講話小心d 橙色3既人


 

               原來 果個係 立腸 =.=*    佢同條女一齊...<~ 張家琪*


 

   李啟同奧廖即咳走鬼左 =.=


 

         跟住又出荃灣.....    行行下...見到  老豆 >v< 同佢條女 <~ 珍珍*


 

 最恐怖就係....我地係 新之城.... 望落去...見到 ms lot 同 chow sir *


 

              搞到....  行到鬼鬼 鼠鼠 ,,,   又行去書店!!!!


 

     跟住想去 圖書館 坐.... 又 休息.... 他媽的 =.='''''


 

                               行左去 愉景新城.....唔該李啟幫我攞左咁耐野喔    =]


 

                   5 點 幾 .... 走左嚕*


 

 


 

                                        點解今晚.....咁多人問我....聽日考咩 !?


 

                   加油牙 聽日  >V<                 唔好衰比我睇牙!!!!!


 

刊登時間︰2005-06-14 11:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
       
2005 年 6 月 11 日  星期六 晴天

 

波梓...生日快樂*

波梓生日快樂 >333333333<


 

            祝你愈大愈令女.....同黑柴日日開心 * ^^""


 

              估唔到係第二個....死黑柴....同我爭 \ ./


 

 今日.....1145 起左身..... 屋企無晒人.....以為佢地去左睇人爬龍舟


 

           1230到打比媽咪....   原來佢地行街唔叫我 ><


 

   都無咩野 ....... 晚上去左友愛村食飯 -.-


 

            d 堂 細佬 細佬 .... 個個都黑媽媽 >ooooooo<


 

                                                         佢地今日去游水泥 =]

刊登時間︰2005-06-14 11:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
       
2005 年 6 月 10 日  星期五 晴天

 

最後一天*

噢....個FORM.2 果就完喇 .......


       就要考試.....好驚牙 >w<        升唔到點算 T^T

 今日.....係中二既最後一日上課日.........   個個都開心既  =]

頭二堂 ENG ...   ms sha 都有 發火 ..... 係度講 考試飯維 !!!!


 

       好似好易...... 係好似咋 =3=               本來呢... ms sha 話 無戴pe3果d去1 英文角到抄 英文口試d野


 

 but  今日係 最後 pe 佢話唔想  郭曉彤又唔聽講low


 

走去問 ms 廖 ,ms廖...........搞到人地換左3.....之後又話唔洗換.....錦咪換番囉


 

     他媽的....又走過泥話要換 -.-


 

            跟住發脾氣......唔鬼換.....走左落去..... 見到 ms sha


 

ms sha 話  [[   郭曉彤 ..... 我幾時叫你問 ms 廖 借堂牙 ??]] 第一次聽 ms sha 叫佢全名 -.-


 

   then 佢話 淨係比二分鍾我地換3 ........ 心唸...低b!?


 

              二分鍾...?  男仔咩 =.=""""      最後 以最快速度..4分鍾......


 

   笑到 p街 XD *      落左大操場自由活動......... 本來想玩下足球.....


 

BUT D 男仔踢緊*    跟住玩 籃球 & 排球 >V<


 

                       小息.....超 口渴.... 去左買野飲  =.=V


 

     要偷偷地錦走上 509 做 DICT CORRECTION*    做唔晒 .......


 

           中文堂....@o@     開心 .... 默豬 .......      !!!!!


 

  傻既 ..,. 錯三個字無事..... 錯多過3個字...........抄 三篇野... 10次 = =


 

到左 設計....幾好玩 =]       用塊子 寫字 .... 幾令 xp


 

              lunch ~      無咩野 ......    無去集隊 @@""


 

    ms lot 走泥話.....今堂去 417 上 =]


 

               佢話 唔想聞到 3c 既 臭飯味 =.=!????


 

       到左2堂數學嚕                      盛sir 話我     有進步 =]


 

  緊係啦     唔留心聽書..... 考試真係 留空晒咩 !?    


 

                        但我怕 我唔記得咋 -﹏-"


 

  我又係張枱到寫左字 XDDDDD   張詠宜 LOVER 廖永倫 !???


 

            到左 PD    去 搵MS 簽 果份野 -.-


 

                       一個都唔知有無 =.=''''''


 

      放學好早走左 ^^

刊登時間︰2005-06-14 11:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
       
2005 年 6 月 9 日  星期四 晴天

 

.

今日.....又打比粉腸叫佢起身 @@


 

                             同嵐返.......... 行上去   超超超 累 ><"


 

          返到去....坐左陣..... 見到波梓返嚕    哇卡卡          笑鬼死


 

 佢學人剪 齊音 ..... 超唔親佢牙 =_____= ''''' 怪*


 

  頭果三堂 本來就係 bf 既 但 李 sir  比左 頭果二堂 ms liu    


 

         ms 幫下半班補課 ...... 上半班有自由喔 ^++++^


 

    想 ZzZzzZ 想 ZZz 唔著 =3=          好快過左二堂


 

      第三堂 李SIR 上番嚕               睇書做測驗 !!!!


 

           第二個走得 XD     * 落左 609 ...... 得我一個 -.-'''''  驚驚地既 ~


 

   ih   本來 話 lunch 要補課嫁 但 ms 鄧又話唔洗 因為 教完 >_<


 

       但我地想喔  想係果度食飯 =]        佢話唔好 /.\


 

             跟住 maths  盛 sir 問我地有咩 仲係唔識 我即咳話


 

     cos <~ sin <~ tan <~ 尼 d 牙            比佢講講牙   明左小小小小*


 

 lunch 嚕 .... ~ 無野                        完左之後 ......


 

      2 堂  chi     好好笑牙  ms lot 一入泥 我地唱左手歌仔比佢聽 XD


 

    咩   aaa ~ 令女令女我愛你尼 aaaa 令女令女我愛你尼 aaaa 令女我愛你愛你愛你我愛死你 =3=


 

         笑死 ms lot 喔 *


 

   =,='''''             跟住 mus    <~ 死人3a       遲放到 答 10 都未走


 

     要我地係出面 喂蚊 =.='''


 

                                      第十堂..........無咩野 同琪琪上左去搵 ms sha 夜 porject


 

     yet 佢唔收   佢話我地連 flie 都無過 .......


 

         放學之後    我同琪琪落左葵興 買  flie    淋雨 .....


 

                   唔知點解  好想整病自己 !!!!    咩都唔唸最好*


 

   買完返上去   4點 答2過d   >v<          入完之後....同波梓上去交*


 

ms sha 話 係咪 飛落去買  我地話係 *v*       佢話 good!!!!


 

                  6點走左嚕........... 係 bus 到 我禁左李啟個電話出泥


 

     好想打比佢 但都無 由 上車睇到落車 ..... <~ 真低b!!!!!!


 

                       你都唔好唸錦多勒  粉腸*


 

刊登時間︰2005-06-14 11:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
       
2005 年 6 月 8 日  星期三 晴天

 

.

琴晚.... 10點46分 訓左喇.....             好開心牙 >oooooo<


 

今朝......6點半醒左 @@V                   打比果個女仔*


 

      起身喇....... =]     同嵐行上去 ...... 返到學校          波梓未返


 

 坐左陣 佢返喇 ......... 成個傻婆錦 ....頭髮亂爆 =.=""


 

         頭果堂.... 電工.... MS SHA 叫 阿SIR 比我地做專題 !!!!!


 

    做足三堂.....正 !!!!  又有得玩 ICQ .... YET 錦早 ....邊有人ON 牙 =___="


 

小息 去左 211 搵 波梓成日講既 ..... 金屎 <~    搵佢 叫佢篇野


 

     果時 何SIR又話有野篇 .... 佢問我地幾時要 我地話 11點05分


 

佢就比我地篇先嚕 keeeee*         PTH 上左 704 as 609 聽唔到歌 ~~


 

     704 又聽唔到low          落左 612            講完考試飯維   聽歌嚕


 

           聽左 4手 <~ 好似 .... since 我訓左 耶 =3=""      一打中.....


 

  落去 211 攞返 份 專題 先 ''      返上去 ms sha 到左 @@""


 

   有人睇 住我地講牙 .... 有一堂比我地試講 有一堂要 拍*         有驚牙


 

         ivy 佢地果組試講...... but 佢地晒左好多時間...... 搞到我果組無得 試 =.=


 

一開始 就 ....... 拍低 =.="             超驚low         我開頭講左句


 

       goodmorning lady's and gentleman's  then  9彤 介紹 我地個名名 *


 

 成篇野講完  ms sha 話我地好好牙  >v<"         個 cover 又令low


 

                    比佢講完 前幾日留得晚.......又如何 ...... 好大滿足感a*


 

 happy ^^"         ms sha 又話我地 耐容風富 //


 

                                又識用佢果d句 *


 

      lunch 嚕 ..... 本來話 要 dictation .... but ih 要補課 so 走左*


 

 去左 231 .... 班男仔好似睇戲錦樣樣 =.="         又食野 又飲野 *


 

          ^^" 聽日又補嚕 ..... 仲可以 係 231 食埋飯tim.....正牙 !!!!!


 

 lunch 完左  IT ..... 做鍾 =.=!????         我唔知點解做到好怪 .... MS AU


 

都比 10 分我 haaaa =]                又有自由活動..........


 

        maths 測驗 ........ s1-s3 其實 好易 但 ....唔知點解 攞得果 3分 -.-????


 

 算吧 唔識就唔識 >____<         第 10 堂 ......  玩...  胡 sir 唔鬧 @@v


 

       放學去左 211 整番好份專題 ......... 聽日先交喔 !!!!


 

             同琪琪 行到去 [囉bi ] 果時 見到 波梓 流nose血 <~ 唔識打 =.=


 

    ^^ 陪左佢一陣....... 4點半到走 ....   form 3 仲未走 =____=!!????*


 

             黑柴 ...... 啤乜啤牙 @@?????


 

           今日早左打日記 ^^""

2
刊登時間︰2005-06-14 11:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]