琴晚.... 10點46分 訓左喇..... 好開心牙 >oooooo<
今朝......6點半醒左 @@V 打比果個女仔*
起身喇....... =] 同嵐行上去 ...... 返到學校 波梓未返
坐左陣 佢返喇 ......... 成個傻婆錦 ....頭髮亂爆 =.=""
頭果堂.... 電工.... MS SHA 叫 阿SIR 比我地做專題 !!!!!
做足三堂.....正 !!!! 又有得玩 ICQ .... YET 錦早 ....邊有人ON 牙 =___="
小息 去左 211 搵 波梓成日講既 ..... 金屎 <~ 搵佢 叫佢篇野
果時 何SIR又話有野篇 .... 佢問我地幾時要 我地話 11點05分
佢就比我地篇先嚕 keeeee* PTH 上左 704 as 609 聽唔到歌 ~~
704 又聽唔到low 落左 612 講完考試飯維 聽歌嚕
聽左 4手 <~ 好似 .... since 我訓左 耶 =3="" 一打中.....
落去 211 攞返 份 專題 先 '' 返上去 ms sha 到左 @@""
有人睇 住我地講牙 .... 有一堂比我地試講 有一堂要 拍* 有驚牙
ivy 佢地果組試講...... but 佢地晒左好多時間...... 搞到我果組無得 試 =.=
一開始 就 ....... 拍低 =.=" 超驚low 我開頭講左句
goodmorning lady's and gentleman's then 9彤 介紹 我地個名名 *
成篇野講完 ms sha 話我地好好牙 >v<" 個 cover 又令low
比佢講完 前幾日留得晚.......又如何 ...... 好大滿足感a*
happy ^^" ms sha 又話我地 耐容風富 //
又識用佢果d句 *
lunch 嚕 ..... 本來話 要 dictation .... but ih 要補課 so 走左*
去左 231 .... 班男仔好似睇戲錦樣樣 =.=" 又食野 又飲野 *
^^" 聽日又補嚕 ..... 仲可以 係 231 食埋飯tim.....正牙 !!!!!
lunch 完左 IT ..... 做鍾 =.=!???? 我唔知點解做到好怪 .... MS AU
都比 10 分我 haaaa =] 又有自由活動..........
maths 測驗 ........ s1-s3 其實 好易 但 ....唔知點解 攞得果 3分 -.-????
算吧 唔識就唔識 >____< 第 10 堂 ...... 玩... 胡 sir 唔鬧 @@v
放學去左 211 整番好份專題 ......... 聽日先交喔 !!!!
同琪琪 行到去 [囉bi ] 果時 見到 波梓 流nose血 <~ 唔識打 =.=
^^ 陪左佢一陣....... 4點半到走 .... form 3 仲未走 =____=!!????*
黑柴 ...... 啤乜啤牙 @@?????
今日早左打日記 ^^""
2