好耐無打啦,無無聊聊玩下先。最近我無返幾日學,因為我一直思考緊一個問題,就係:人讀書要死,唔讀書又要死,點解唔做自己中意o既野而一定要讀書呢?係咪讀書就唔駛死呢?比你讀到天花龍鳳,你咪又要死?你自問咁樣開心咩??自問咁樣對唔對得住自己啊??啊,最近又64啊,我係學生,當然對政府做法唔開心啦,但係細諗,曾特首又唔錯得曬個wo!!既然已經過左去又點解唔由得佢過去呢?我地要做既唔係要引64為鑑咩?點解變左要平反呢?其實啲人根本就唔係要平反,只不過係想為64加個明號吧已。平反係咁咩?要生要死,報張又周圍報導,累唔累啊?我地只不過想平平靜靜咁生活,點解要叫埋一家大細去呢?關佢地咩事啊?
|