Friday 's 承承生日大大大快樂!!!!~~ Jack生晨快樂!! ~~ Yo Happy birthday!~
基本上堂堂做功課
堂堂傾計
堂堂抽筋(悶到)
Lunch:: 打波~ 剎波穩定左 
某人又唔守諾言
搞到我同芷蕙鬧交!! 哼
又係果個臭偉
其實... 我想做後2
放學:: 男C女C fdly = =''
如果無堅仔同臭郭偉應該都唔會贏 = =''
人地女排真係球球都救得起
我地就成班蛋散企係到
搞到cwk火到來埋
仲要勁走音
同文熙有得揮 = ='' XD
今日先發覺
原來呀熾爆gag 係一發不可收拾 = =''
以後都唔會係練波ge時候爆gag
整體來講
男C最大弱點係唔識郁同出聲
學界請汁生!~
無睇灑fdly 1820番屋企
因為去食壽司 sorry la cwk
飽死!!~ but happy!~
補課生涯快將來臨 = =''!!~
好快又要同排球講再見!~
一齊黎體驗補課ge樂趣呀!!~ 請勿打我
|