
我真係好敗家。

首先,我唔係想好高興好雀躍地介紹新買返黎嘅嘢。
心情真係好差,或者係源於構思緊好多嘢,
好多嘢都限死左做唔到,更唔可以憑己力完成,
或者今鋪都要聯手,我真係好弱雞。
搵到個啱嘅partner,能力可以數十倍咁上,
最大問題搵係搵到,但因為工作,
到而家都未正式坐低慢慢傾一次。
啱,無論我每次拍親嘢,個cast都有其他人幫,
做歌,有人幫我做個底,係爭mixing同mastering,
就算幾raw,都叫有人幫。
度緊期,度緊劇本,度器材,度緊歌,或者學業,
好多嘢都諗緊,實行緊,儲緊,
要專門一樣就一定無可能,呢度係香港。
係要做到周身刀但係無張利嘅狀態。
讀啲科唔係好多,但係就成日忙住忙住。
可能交完assignment,成個人就開始頹。
除左本身想要個amp,係我今日真係好沮喪,
一諗起某個人,總會有種莫明嘅失落。
有丁點兒怒氣。
總無理由搵人出氣發啲咁嘅無名火,
反正嬲人都係罰自己,哇,呢嘢自插真係好痛,
又無左一大筆。
之前似乎未嬲完,買左枝新鏡,而家未退哂,又買左amp,
我到底搞咩。

其中之一,本來係上個月九號寫(開始寫),
寫下寫下,呢度要搞嗰度又有嘢做,
最後搞到月尾先搞掂,早前再睇返,
完全唔掂,又要重頭再黎,詞不達意。
太易嬲,用黎發洩嘅錢愈黎愈多。
希望星期一會真係清哂啲令人跌倒嘅感受。
做得幾多得幾多,之後繼續熱血。 |