Profile
K'man
我係傾咩
 
Date
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
New!
2025-03-28
2022-08-06
2021-10-12
2021-07-11
2021-05-30
Comments
最近三個月尚無任何留言
Visitor
最近沒有訪客
SUB IT!
Friends



[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  





Lifestyle's chapter VIII

我真係好敗家。

首先,我唔係想好高興好雀躍地介紹新買返黎嘅嘢。

心情真係好差,或者係源於構思緊好多嘢,
好多嘢都限死左做唔到,更唔可以憑己力完成,
或者今鋪都要聯手,我真係好弱雞。

搵到個啱嘅partner,能力可以數十倍咁上,
最大問題搵係搵到,但因為工作,
到而家都未正式坐低慢慢傾一次。

啱,無論我每次拍親嘢,個cast都有其他人幫,
做歌,有人幫我做個底,係爭mixing同mastering,
就算幾raw,都叫有人幫。

度緊期,度緊劇本,度器材,度緊歌,或者學業,
好多嘢都諗緊,實行緊,儲緊,
要專門一樣就一定無可能,呢度係香港。
係要做到周身刀但係無張利嘅狀態。
讀啲科唔係好多,但係就成日忙住忙住。

可能交完assignment,成個人就開始頹。

除左本身想要個amp,係我今日真係好沮喪,
一諗起某個人,總會有種莫明嘅失落。
有丁點兒怒氣。
總無理由搵人出氣發啲咁嘅無名火,
反正嬲人都係罰自己,哇,呢嘢自插真係好痛,
又無左一大筆。

之前似乎未嬲完,買左枝新鏡,而家未退哂,又買左amp,
我到底搞咩。

其中之一,本來係上個月九號寫(開始寫),
寫下寫下,呢度要搞嗰度又有嘢做,
最後搞到月尾先搞掂,早前再睇返,
完全唔掂,又要重頭再黎,詞不達意。

太易嬲,用黎發洩嘅錢愈黎愈多。

希望星期一會真係清哂啲令人跌倒嘅感受。

做得幾多得幾多,之後繼續熱血。



« | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | ... | 1019 | »