Qooza Home Forum New Entry
why...tell me why...      2006-05-01 09:25 PM

today好無聊,,,一早起身坐左係度呆= =

then同莊莊傾電話xD"

今晚/聽日就知道了,,,你地5會有事架=]

我地4個...越傾越似了...90%

超5想返銀樂隊!!!

希望個死肥婆聽日病死左冇得返呀

 


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

+尋日diary      2006-04-30 09:10 PM

今日返教會~有得開餐xD

返完去左大眾~buy左[Devil beside you]&1隻尋了很久的碟~

洗左百幾,冇晒$~但buy到心頭好,5緊la~!!!

最衰5夠$ buy埋[天幕下的戀人] la...

_______________________________________

尋日,,,

去西九玩,成堆人= ="

雖然有時佢地play d好[益智]既遊戲都幾好笑xDD

but有d 5自然lo...我覺得...

有d收穫ge...thx*

玩完搭地鐵去佐敦既新樂酒摟飲...

陪我去到旺角先轉車,,,算你la

個cake勁好食呀!!!

原來my dad同表哥好傾得埋......

but我同表哥竟然5識稱呼大家~真有趣ar^^"


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

//////      2006-04-28 09:11 AM

I.S d晶體真係好靚靚呀><

lunch冇練野xDD"

元嫂你地冇事la~到我= =珍惜la~

某人竟夠膽係我面前搞我書包...= ="

R打人呀T^T

比人串...都5關我事ge~拉我落水!!!

放假...

 


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

比人串T^T= ="      2006-04-27 09:49 PM

today...good day!><

eng死bb安嘈咩呀?!bun...= ="整個咁既字出黎...一講d人望住我...

區佬坐我個位會比我打的]]

V.A好玩,,,同陳x豪嘈...

lunch練野...be happy莊莊!會沒事的!!!

DT發癲...食糖xD玩[誠實與大膽]...成鬼日轉到我= ="

放學慘...比成堆人串!!!尤其是明佬,38果d呀!!!

ugly ken矮就矮la~話我扮高= ="


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

調位= =""      2006-04-26 09:00 PM

today冇得游水...bb安又亂講野,,,最後搭的返school//""

林伯昌同明佬討論d問題真令我想死!!!

哈哈~dodo技筆真好玩xdD

recess又比人坐左個位...某人搞到我成櫃桶筆= ="

英文討論果時同林伯昌嘈xD冇樣肯agree...嘈到1題都未搞掂...

調位::坐前1個,明佬最前,bb安最後]]

冇人同我嘈lu,,,好悶~同明佬玩緊個[估字]遊戲嘛~又no得play la...

lunch出去食,then同阿女&雯姐去公園~

阿女fing到我痴線,,,要我叫佢名先得= ="

放學5洗女童軍...xDD"


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: Edna﹏Yiu
性別: 女
國家: 香港

More......

§My Friends§
brainscm043
connie726
mandy2729
mervyn
milkcrazy
mimilovebb
Rain1210
seachingman
yanyu530


‥New Entries‥

2007-06-15
2007-06-12
2007-05-27
2007-05-21
2007-05-18


*My Comments*

最近三個月尚無任何留言
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 73 | »