today搭車果時比人話我係怪獸= ="心知la你...
miss leung第1堂省人...惡晒~
recess好5 x 42!勁大聲鬧我咩野!痴架!!!
地理個miss好掂~串人...同hilary...我地討論戰況xD
lunch music room冇開so冇練//
西史無lala肚痛...I.S冇聽到書...
music冇上半堂...放學都冇去...
尋日鬼死咁大雨,又行雷...嚇鬼死我la!最驚行雷架la~
收錢果時搞笑,,,明佬[數亳子]xDD"我幫林伯昌執個$1,佢話我[執毫子]= ="
中文話下堂教孫悟空...明佬是白骨精xDD",,,佢話我狐狸精...痴痴地::
maths分組~kai添坐我個位//小息返去見到書包開晒!kai添x我書包~有冇問題呀!kai到佢...
lunch冇得出去...T^T玩咩串字...1A is the best!!!
返到上去...........................
放學...5講~自己諗下xd
一早搭小巴見到蕭松靈...5知自己係咪眼花的...
今日又同shelene地[逃學]...太壞了><
逃左去尖沙嘴...竟然會...0-0
去到太空館又冇得睇戲!!!要點幾先有= ="
then就去影貼紙相la~部機好5掂!雖然time多,但d景同字清到咩咁!!!
[搭的]返九龍城,1人$17= =""
之後去九龍城廣場食完麥當勞就走~``
今日終於出左街la!勁多收穫^^
去jusco.因為我dad有$2000禮卷~比左10張我xDD"
buy左泳衣&泳鏡la~puma既袋同銀包&1本簿~
洗左$600幾元...6張xDD=v="
但果度係勁多[29] lor~淨係[129]都見左4次...
連我屋企人都話多[129]...= ="
原本諗住buy個$129既銀包,,,但之後buy左個$119既...=v="
個袋$339...有9折xDD
菁菁&思思就buy左d 衫衫~
食埋飯就走lu~
比我發現左樣野,,,原來其中1張禮卷個號碼係12900...
我留返低5用...係咪好傻呢?!
太多129/29了...我表妹件衫$29元...
都未試過洗咁多$$既xDD
today派卷,,,
I.S竟然同佢同分...原來好happy架嘛,一日最衰都係明佬la!!!嘈嘈嘈!!!= ="
recess比人偷筆= ="又係明佬= ="
某人又坐我個位又整我長笛又搞我櫃桶...算點呀下?!
中文.EPA&History都ok~
[只求合格5求高分]我既準則xDD"
lunch要留校被miss sing迫去練野,music room又鎖晒!係咪玩我呀!!!
2個tracy都係我個女...今天阿女找了個阿妹...多了1個女呀>w<
PTH做聆聽...個頭好似亂葬崗果位of course冇帶= =''要我同佢share...又教錯我喎!
剩低dd時間sleep下嘛,又比人嘈住晒~諗住偷我筆袋= ="
Eng又派...發覺有1頁有29分...比人話我敏感= =好過你la!!!
前面果個以為自己好[成功],不知幾[失敗]就真la~= ="
又係度扮晒好大隻...嘔死我//

| • | 2007-06-15 |
| • | 2007-06-12 |
| • | 2007-05-27 |
| • | 2007-05-21 |
| • | 2007-05-18 |

