去左賣旗...都唔好玩既,,,
有人入左$20,,好釆冇人入毫子啫...
賣賣下,,有個人行過,,我叫佢買支旗,,
佢話我"痴線"呀,,oh~my吉吉,,賣旗都俾人鬧... = =
賣完之後同amy行左1陣apm,,跟住番屋企...