今日中文份閱讀理解做唔切,,乙部冇哂分,,冇左20分喇,,fail硬喇今次 =0=
d老師掛住傾計,,得番4min先出聲,, .\ /.
作文個時,,淨左成個鐘...如果兩份卷合併就一定做得哂...
tmr英文都唔知點出...好驚呀,,,