今日同mingming去左遊戲展...
我地12:00係個度等,,等到12:50度,,
播rainie既理想情人同不見,,
跟住rainie出左黎...>3<
好近睇佢,,好正,,不過最衰我地係側面唔係正面,,
佢唱左"曖昧"...跟住其他都係俾人影相....
跟住我同mingming去左食壽司,,再去kfc,,
再食許留山...跟住迫佢陪我番屋企...=w=