| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|


|
2005 年 12 月 15 日 星期四 |
 |
|
|
吉他他呀~  |
|
今日都幾開心架
又係好似平時咁
7:35等b詠同埋Carman
不過今日Carman最早到
之後就返左去學校啦∼
之後就上堂堂∼
上到個英文堂
不知幾想快d過呀∼
悶到死呀∼
之後就等等下終於落堂啦∼
開心到丫∼
之後又到班主任堂∼
一放學...
同Carman就去左食野∼
之後就上左去學吉他喎∼
個阿Chirs Sir成 鬼日都遲到喎∼
佢到左之後又話個Miss Yip炸佢型
話佢成日遲到∼
話要抄佢喎∼
本身都覺得佢底架∼
不過諗諗下都係唔好啦∼
對左佢咁耐
佢又幾好人∼
都休撐佢好d呀∼
一陣個Miss Yip又唔知搵個咩怪物黎教我地呀∼
都係唔好啦∼
之後本身心情好好架∼
點知講講下個死姣婆又同人搶野講喎∼
好鬼唔like佢呀∼
仲好想打佢tin呀∼
之後問阿Chirs住邊
佢話要搭Ferry
我就諗到佢一定係住離島架啦∼
點知真係...
佢原來住南丫島架喎∼
咁鬼死遠喎∼
之後就走左啦∼
就落左去玩誠實&大膽啦∼
玩左一陣就走左啦∼
之後就.....
寫日記....
之後...
豬豬啦∼
88∼
|
|
刊登時間︰2005-12-15 09:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 32 | »
|