| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|


|
2005 年 12 月 7 日 星期三 |
 |
|
|
好黑仔∼ |
|
今日呀
好黑仔喎~
一返到去~早讀完咪上堂囉~
上英文堂戈陣
個肥婆Miss煩到P.K呀∼
我又冇講野
佢叫我坐好D
我咪串佢囉∼
佢又唔夠串喎∼
咪叫我落堂跟佢落去囉
之後又話寫口工紙又話乘∼
真係好想打佢呀∼
之後好彩有B詠...阿嵐...九子同我做正
話我冇先冇記野
佢又話要記大過
之後又話唔記
佢都癲癲地o既
冇野呀
你咁鐘意記
我又冇話唔比你記
鐘意咪記囉
咁多野講∼
真係想打佢
之後又噴頭
噴到好多顏色
又話叫我見訓導喎∼
咁o既頭點見呀∼
咪去噴返黑色囉∼
之後又噴返D令令顏色
幾好玩呀∼
上經公堂戈陣
阿囡係咁用隻手姐姐下咁
真係辛苦呀∼
之後放學
又去左街啦∼
同波康...梁榮..留言..九子...
波康好似得行得制咁喎∼
走去學織手繩喎∼
咁之後我就坎左啦
返到屋企
唔知點解今日咁眼訓...
之後去左訓啦
訓完先開電腦∼
之後就寫日記仔啦∼
之後....∼
88啦
|
|
刊登時間︰2005-12-07 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|

« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 32 | »
|