| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|


|
2005 年 12 月 3 日 星期六 |
 |
|
|
唔知做咩~  |
|
HALO~
今日朝頭早好開心咁開左電腦
之後九子就ADD我
話出街喎....
同阿珮..B詠..留言..九子..梁榮....才子去左街
之後就行到壽司店啦~
食食下...
就冇拉拉同九子玩食WASABI喎~
我地用D WASABI放左o係壽司入面~
之後就好變態咁食左落去~
難食到死呀~
食到流哂眼水喎~
之後就走人啦~
就去左公園坐啦~
坐左一陣就走左啦~
之後就去左搵詩琳玩左一陣
就之後返屋企啦~
咁就開電腦啦~
點知同人講講下野~爆唔開心喎~
咪喊囉~
喊左好耐~
都唔知為咩~
之後就黎左寫日記啦~
之後就差唔多要出街街啦~
88~
|
|
刊登時間︰2005-12-03 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|

« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 32 | »
|