| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|


|
2005 年 11 月 29 日 星期二 |
 |
|
|
嚇鬼死~  |
|
halo~
今日呀~
都冇咩野發生喎~
嘻~
咪又係一早起身
之後就去左返學啦
返學第一...二堂悶到爆喎~
上Miss lau仲有個郭Sir堂喎∼
上左成堂都唔知佢地兩條油仔up咩鬼野∼
悶到P.K喎∼
之後就好D
上中文堂...
幾好呀∼中文堂又有得玩啦∼
玩足兩堂喎∼
之後又係好黑仔
上電腦堂∼
用返本身用戈部電腦
點知上唔到網喎
真係比佢激到火爆呀∼
之後差唔多轉左成7部電腦先用到
真係頂丫∼
之後放學就冇咩
一放學就去左7仔買野食啦
之後返返學校就坐左o係跑道o既地下同b詠..阿珮..心唱歌仔啦∼
又幾好玩喎∼
嘻∼
跟住就同阿珮..心..b詠..九子..波康..雷洛佢地去左個公園啦∼
佢地話要去了下個垃圾佬喎∼
佢地都傻傻地o既∼
又要去了∼又唔敢了∼
都唔知佢地想點喎∼
去個陣比個傻佬嚇Q死我呀∼
佢又對住我笑喎∼
嚇到我走都走唔切∼
之後就走左啦∼
我就返左屋企啦∼
今日就講到咁多
下次啦∼
88∼
|
|
刊登時間︰2005-11-29 07:43 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|

« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|