╭‥─────≠≡`◆
       ╰ ╭╱                 ∼∼∼2006年∼∼∼
  我 要 盡 心 、 盡 性 、 盡 意 、 盡 力 、 愛 主 我 的 神 。 
       我要因耶和華歡欣, 因救我的神喜樂。‥'  〢°▂ ▂

 
Elaineso
暱稱: °◇Elaine×傻沅*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
換板板啦///
唔想用日記呀!!!
哈哈...
又玩啦...
中秋啦....但係...唔開...
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 181
今日人氣: 0
累積人氣: 3507
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                  

2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天



中秋啦....但係...唔開心喇... 開心                

今日都係要返學既...今日真係好唔開心呀...無咩點出聲呀...平時勁玩既我///今日係學校就無玩到啦...因為好多野整到我好唔開心呀...到左英文堂...真係喊左出唻啦...唉唉...體育堂都唔想上呀///放左學...係學校傾陣計...去新港城行陣///就返去利安啦...返到去沖個涼就訓教啦...起身就洛左玩啦我.kammy.cooky.ella.yuko.kary.

lemon.去左玩...玩左d咩就唔打啦...米又係果d野...之後1點幾佢地就走啦...得返我同lemon呀...咁岩細man佢地就返唻啦...我地打左陣排球啦///之後上左心姐屋企...聽聽下佢講野...好眼訓就訓啦...訓到6點幾...又洛去食d野///打陣排球...去左新公玩(坐大弟)...玩到9點幾我就返左屋企啦...好累呀...唔通頂啦今晚...

刊登時間︰2006-10-07 02:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

              

 




訪客留言 (返回 Elaineso 的日誌)


lovelykammy 於 2006-10-07 11:04 PM 發表:
我都好想通頂呀....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]