| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
中秋啦....但係...唔開心喇...  |
今日都係要返學既...今日真係好唔開心呀...無咩點出聲呀...平時勁玩既我///今日係學校就無玩到啦...因為好多野整到我好唔開心呀...到左英文堂...真係喊左出唻啦...唉唉...體育堂都唔想上呀///放左學...係學校傾陣計...去新港城行陣///就返去利安啦...返到去沖個涼就訓教啦...起身就洛左玩啦我.kammy.cooky.ella.yuko.kary.
lemon.去左玩...玩左d咩就唔打啦...米又係果d野...之後1點幾佢地就走啦...得返我同lemon呀...咁岩細man佢地就返唻啦...我地打左陣排球啦///之後上左心姐屋企...聽聽下佢講野...好眼訓就訓啦...訓到6點幾...又洛去食d野///打陣排球...去左新公玩(坐大弟)...玩到9點幾我就返左屋企啦...好累呀...唔通頂啦今晚...
|
|
刊登時間︰2006-10-07 02:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|