| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
love  |
愛上了你 經常都掛住你
好想日日都見到你呀
我好開心呀 今晚
I love you!!!!
|
|
刊登時間︰2005-12-03 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
嘻~  |
我部電腦岩岩弄完啦 好開心 幾日無打日記啦
就唻考試啦 所以都係溫書 無做d咩
可能我會掛住考試唔幾得左打日記
都無咩好打啦 但係得既話 一定打
88~ |
|
刊登時間︰2005-11-27 08:19 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
再病~  |
唔知今日做咩再病多次 好辛苦
星期五果日開始 都食唔洛飯
好累 好唔舒服 超辛苦
聽日都唔知返唔返到學 我點都要去睇醫生
條腰今日唔知做咩 好痛 今日容住痛咁返教會
一起身條腰好痛 我琴晚訓得好好呀
但係就係唔知點解會咁 唉∼
我種諗住琴日就好返tim 但係原來唔係
都就唻考試啦 都要咁對我 真係慘
但係個病叫我唔好出街 要留係屋企溫書
但係我咁累 都無精神 點溫呀
溫左都唔幾得左啦 日日都掛住訓
哩派都咁冷 唔訓做咩先
聽日睇完醫生先返學 好累呀
唔講啦 留言啦 88∼ |
|
刊登時間︰2005-11-20 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
都好返d啦!!  |
我唔會張哩件事放係心裡 都好返d啦
只要唔好去搞佢 就唔會痛
其實咁快就好返 一定係有人為我祈禱
好開心tim 有咁多人為我祈禱
果個整到我咁既人 都同我say sorry啦
我就咁算啦 如果佢唔同我講sorry
我會覺得佢係一個做錯野唔認既人
我都唔會咁小器 為左d咁小既事去唔理人
只是我想話俾佢知 打人係解決唔到問題
好在係我條腰洛先 如果係個頭洛先
我就唔會係屋企 一定係醫院訓緊
我想話俾個個人知 做錯事一定要認
我諗果個人都係有人叫 佢先咁做
係米呀!!!!!!!!!!!!
今日舒服左好多 但係都有d痛
聽日返教會 要一早起身
但今晚係有d唔想訓 算啦
多謝為我祈禱既人
好人有好報
留言∼∼∼∼∼
|
|
刊登時間︰2005-11-19 05:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 28 | »
|