今日o既心情都唔知點講好ar!?今日又傷心又興奮!~唉...............傷心o既係:在MSN道,有一個叫"我已沒有膽量了"(MSN名).尼個人同之前ge MSN差唔多,只不過yahoo變o左hotmail.佢ge ID係一樣ge!我懷疑佢change o左MSN.跟住佢就add o左我啦!佢今日上o左線,果然真係佢,上o左線之後,你就同我講hi,我咪同佢講hi囉!點知佢竟然問我係邊個wo~我知佢係邊個ge,於是我咪扮唔知咁問返佢又係邊個囉!跟住佢叫我講先,我就問佢why我講先,佢就話"無解",跟住我就話係佢add我先ge,so要佢講先佢係邊個,確認下睇下係唔係佢囉!點知佢就離o左線啦!之後佢就冇上過線啦!佢一向開電腦都開好耐ge,今次就上唔夠5分鐘.我feel到佢已經封鎖o左我啦,可能佢真係唔知我係邊個啦! 過o左一陣,唔知點解我個心好唔舒服,好痛,好似好想喊咁,跟住我咪攬住個公仔囉(我o既熊仔)冇幾耐我真係喊o左出來啦,我從未試過咁樣o嫁,唔通尼D就叫...................至於"佢"係邊個我就唔會講o嫁啦! 
開心o既事有2件,我今日下午去搵o左個朋友幫我補課,佢就快讀F.3啦!佢幫我補課咁我聽日o既中一Test就唔洗驚啦!尼件係好事^.^不過尼件就唔係好事啦.......................補課果陣,佢有個細佬好..................變態ge,至於點變態法呢.........我就唔多講啦!(係唔想講ar)仲有一件好事,就係芷欣今日打電話比我,問我19/7去唔去書展,佢仲話果度有Stephy新出o既the first book.書名係"不要忘記"書展期間(19/7-24/7)凡買Stephy新書《不要忘記》的首一千名讀者,可以得到《不要忘記-Stephy》postcard一張,postcard上會有一個Stephy's Blog的login id, 我梗係答應啦!我一定要去buy ar.如果有Stephy's Blog的login id,咁呼可以同Stephy傾計,仲可以問埋佢攞真正o既MSN啦!我有一個MSN好似話係Stephy o既MSN尼ge,我就唔係幾信啦!So 我要問佢攞真正o既MSN.果日一定好多人姐,so我要早D去buy到果本書.好緊張好興奮ar!~ >.<
|