| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
好Yeah!~  |
今日補課果陣,我發覺鄭家樂冇番ar,yesterday 余秀煌冇番,今日輪到鄭家樂冇番,佢地好似..............................(都係唔講啦,令人o地誤會就唔好啦!)個死人李冠賢好乞人憎ar,成日叫人"泥蟹" 正一衰人尼ge .佢仲話過o左今日以後就冇人叫我"泥蟹"啦!不過都好幾,起碼唔洗再見到尼個衰人ar .小息果陣,映瑜問我鄭家樂o係邊,我就話佢今天冇番ar,映瑜好似好唔開心咁.
我番到屋企之後,我就開電腦啦,跟住青儀就o係MSN到add我啦!我同我講話佢同我一齊揀ge中學已經收o左佢啦,好yeah!~終於有人陪我啦!好yeah~!我仲以為冇希望添,好開心ar~^^
|
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
2006-07-13  |
今日一朝早我都未訓醒我就同爸爸去o左我入果間中學註冊,仲要係早上6:20起身,7:40就出門啦!!好慘ar~晨咁早就要出門,唉~ 註明完之後,我就番來做功課lu,下午仲要番School補課.咁啱得咁巧,得搭bus(702)果陣,我諗住落車去西九龍buy野,我就見到青儀o係702果度啦等702番School補課.跟住我o地去o左西九龍buy野,我o地竟然見到許Sir and IT組D人.去到點知果間死人野冇開喎,真係激死我啦! 唯有放學先buy啦!^.^ 不過我o地buy o左"雪花冰"食,跟住就番School 啦! 補課果陣Miss Yun無啦啦講邊個帶Moblie phone ,我又聽唔到電話聲喎!~補補 o下課Miss Yun又講起電影喎!!~但係佢又講唔出個電影名,講o左好多句"咩!咩!咩!"笑死我啦!連佢自己都笑ar,佢講到電影o既English name,但係我o地都唔知係咩電影!!小息果陣,我同詠儀and敏儀攞o左個Moblie phone出來睇,但係又比個死人梁家浩見到,佢仲大大聲咁唱我o地帶Moblie phone,幾賤ar~入到課室,個邱Sir已經企o左o係到lu,個死人梁家浩仲大大聲講我同詠儀帶Moblie phone,不過好彩個邱Sir唔理姐.去番自己位置果陣,個鄭家樂企 o左係我前面,比佢嚇死我啦!余秀煌今日冇番ar,So鄭家樂坐o左o係我前面啦!不過都唔知點解個鄭家樂咁鍾意坐我前面或者坐我後面ge,真係激死我ar~邱Sir叫同學派卷果陣,個死人梁永聰將邱Sir比我ge評語讀出來喎!好賤ar~個梁家浩and梁永聰都係一樣咁賤ge!真o係激死我啦!哼~不過.......................個鄭家樂都幾好人ar,佢即刻幫我講好說話!我憎尼個死人梁家浩and梁永聰ar~佢o地都係咁賤ge~>.< |
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
今日好黑仔ar~  |
今日放學後,我同青儀去o左西九龍,我o地諗住去食"雪花冰",點知佢竟然冇open喎,真係激死我啦!! 結果,我o地去o左食"麥當勞"囉!!食"麥當勞"果陣,我o地竟然見到我o地最憎o既人,果位就係5C班o既(伍慧茵,唐莉莉and余秀靜)佢o地o係到講野鬼死咁大聲,乞人憎到死!! 之後..................我o地去o左6樓o既"三聯書店",我見到個牌write住"中學課本九折"於是我o地咪走去睇o下囉,竟然見我o地6C班o既"余健欣"and佢個妹,佢o係到好努力咁睇書,唔怪得佢D成績咁好啦!!跟住我o地諗住走果陣,竟然見到6B班o既"關宏遠"ar,真係嚇o左我o地一跳ar,竟然o係西九龍撞到佢喎,不過佢見唔到我o地!仲有ar,我o地見到佢染髮ar,染金髮ar,好樣衰o嫁!!最後我o地買o左"冷麵"食,一邊食,一邊番屋企,青儀就行路番屋企,而我就搭bus(702)番屋企!!! |
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
今日好happy ar~  |
今日係升中派位,我番School前幾分鐘,我好...........緊張ar!仲好驚添ar~
我驚我派唔到我想去o既School ar~番到School之後,雲雅同我講佢睇新聞話有60%入到第一志願ar~我都好緊張ar , 上課室後 , teacher仲未來,我一直都好緊張 , teacher終於來啦!我好想快D知道ar , 我o地班房有3位teachers , 陳老師 ,潘主任and班主任.陳老師幫我o地祈禱,等我o地冇咁緊張,死啦!班主任派升中派位果張野啦!好緊張ar.............終於叫到我個名啦!!張野到我手上之後 , 我唔敢打開尼睇ar.......我打開睇o既時候,真嚇o左我一跳ar,我竟然入到第一志願ar~實在太開心啦!!但係雲詩佢 ,唔知係唔係同唔到佢家姐一齊讀呢!?詠儀入o左南華,佢都有人陪佢入ar~仲要係2個添ar~佢就好啦!!我就唔知有冇人陪啦.......因為青儀佢入唔到我同佢一齊楝o既School ar!好失望ar~之後,佢媽咪同佢去o左我同佢一齊楝o既School搵teacher,佢媽咪仲搭的車埋我番屋企添ar,真係好人啦!!我o地搭的途中,青儀話比我聽,敏儀竟然派o左去新界喎!!佢真係慘ar............希望佢真係可以同我入到同一間School啦!!如果唔係...............我就冇人陪啦!! |
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
|