[°°"我寧願失去"你"[[▊﹏也不願失去一段友誼*〣+°

[||▉*`×[-`王子是否真的....°*'深愛公主??!!▼,,''Ⅷ *

 

 
Ella200611

暱稱: ☆Sui_雅☆
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

:: 最新日誌 ::

好yeah~~~
好happy ar~~
由聽日開始我就慘啦!!...
好煩ar~~~~~~
好累ar~ 唉.............


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

<Niki>
[寶儀]
~芷欣~
琪*KJ☆



RSS Feed
2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


好Yeah!~ 愉快

今日補課果陣,我發覺鄭家樂冇番ar,yesterday 余秀煌冇番,今日輪到鄭家樂冇番,佢地好似..............................(都係唔講啦,令人o地誤會就唔好啦!)個死人李冠賢好乞人憎ar,成日叫人"泥蟹"正一衰人尼ge.佢仲話過o左今日以後就冇人叫我"泥蟹"啦!不過都好幾,起碼唔洗再見到尼個衰人ar.小息果陣,映瑜問我鄭家樂o係邊,我就話佢今天冇番ar,映瑜好似好唔開心咁.

我番到屋企之後,我就開電腦啦,跟住青儀就o係MSN到add我啦!我同我講話佢同我一齊揀ge中學已經收o左佢啦,好yeah!~終於有人陪我啦!好yeah~!我仲以為冇希望添,好開心ar~^^



2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天


2006-07-13 愉快

今日一朝早我都未訓醒我就同爸爸去o左我入果間中學註冊,仲要係早上6:20起身,7:40就出門啦!!好慘ar~晨咁早就要出門,唉~註明完之後,我就番來做功課lu,下午仲要番School補課.咁啱得咁巧,得搭bus(702)果陣,我諗住落車去西九龍buy野,我就見到青儀o係702果度啦等702番School補課.跟住我o地去o左西九龍buy野,我o地竟然見到Sir and IT組D人.去到點知果間死人野冇開喎,真係激死我啦!唯有放學先buy啦!^.^ 不過我o地buy o左"雪花冰"食,跟住就番School 啦! 補課果陣Miss Yun無啦啦講邊個帶Moblie phone ,我又聽唔到電話聲喎!~補補 o下課Miss Yun又講起電影喎!!~但係佢又講唔出個電影名,講o左好多句"咩!咩!咩!"笑死我啦!連佢自己都笑ar,佢講到電影o既English name,但係我o地都唔知係咩電影!!小息果陣,我同詠儀and敏儀攞o左個Moblie phone出來睇,但係又比個死人梁家浩見到,佢仲大大聲咁唱我o地帶Moblie phone,幾賤ar~入到課室,個Sir已經企o左o係到lu,個死人梁家浩仲大大聲講我同詠儀帶Moblie phone,不過好彩個Sir唔理姐.去番自己位置果陣,個鄭家樂企 o左係我前面,比佢嚇死我啦!余秀煌今日冇番ar,So鄭家樂坐o左o係我前面啦!不過都唔知點解個鄭家樂咁鍾意坐我前面或者坐我後面ge,真係激死我ar~Sir叫同學派卷果陣,個死人梁永聰Sir比我ge評語讀出來喎!好賤ar~個梁家浩and梁永聰都係一樣咁賤ge!真o係激死我啦!哼~不過.......................個鄭家樂都幾好人ar,佢即刻幫我講好說話!我憎尼個死人梁家浩and梁永聰ar~佢o地都係咁賤ge~>.<



2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


今日好黑仔ar~ 感動

今日放學後,我同青儀去o左西九龍,我o地諗住去食"雪花冰",點知佢竟然冇open喎,真係激死我啦!!結果,我o地去o左食"麥當勞"囉!!食"麥當勞"果陣,我o地竟然見到我o地最憎o既人,果位就係5C班o既(伍慧茵,唐莉莉and余秀靜)佢o地o係到講野鬼死咁大聲,乞人憎到死!!之後..................我o地去o左6樓o既"三聯書店",我見到個牌write住"中學課本九折"於是我o地咪走去睇o下囉,竟然見我o地6C班o既"余健欣"and佢個妹,佢o係到好努力咁睇書,唔怪得佢D成績咁好啦!!跟住我o地諗住走果陣,竟然見到6B班o既"關宏遠"ar,真係嚇o左我o地一跳ar,竟然o係西九龍撞到佢喎,不過佢見唔到我o地!仲有ar,我o地見到佢染髮ar,染金髮ar,好樣衰o嫁!!最後我o地買o左"冷麵"食,一邊食,一邊番屋企,青儀就行路番屋企,而我就搭bus(702)番屋企!!!



2006 年 7 月 11 日  星期二   雨天


今日好happy ar~ 愉快

今日係升中派位,我番School前幾分鐘,我好...........緊張ar!仲好驚添ar~

我驚我派唔到我想去o既School ar~番到School之後,雲雅同我講佢睇新聞話有60%入到第一志願ar~我都好緊張ar , 上課室後 , teacher仲未來,我一直都好緊張 , teacher終於來啦!我好想快D知道ar , 我o地班房有3位teachers , 陳老師 ,潘主任and班主任.陳老師幫我o地祈禱,等我o地冇咁緊張,死啦!班主任派升中派位果張野啦!好緊張ar.............終於叫到我個名啦!!張野到我手上之後 , 我唔敢打開尼睇ar.......我打開睇o既時候,真嚇o左我一跳ar,我竟然入到第一志願ar~實在太開心啦!!但係雲詩佢,唔知係唔係同唔到佢家姐一齊讀呢!?詠儀入o左南華,佢都有人陪佢入ar~仲要係2個添ar~佢就好啦!!我就唔知有冇人陪啦.......因為青儀佢入唔到我同佢一齊楝o既School ar!好失望ar~之後,佢媽咪同佢去o左我同佢一齊楝o既School搵teacher,佢媽咪仲搭的車埋我番屋企添ar,真係好人啦!!我o地搭的途中,青儀話比我聽,敏儀竟然派o左去新界喎!!佢真係慘ar............希望佢真係可以同我入到同一間School啦!!如果唔係...............我就冇人陪啦!!



2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


2006-07-10

今日係我o地School o既惜別會呀!~唔知點解今年o既惜別會好少人,但係上年好似個個都,而我o地就得幾個,我o地個個好似好開心咁,不過...........我見到藍偉玲,佢o係到扮晒野咁,好樣衰!!有D想.

死啦!!聽日就係升中派位啦!!我好驚.............ar!!希望我升我想去o既School 啦!!我真係好驚ar,我又驚又緊張呀!死啦..........!!我一定要入到我想去o既School ar~~!!