今日同NG 去咗同人節,,,哇.多人到爆LO
又要我去排隊...攤位又逼,,,,人又多,,又臭WO,, 想死,,
不過..D野都唔錯,,又有節目睇,都唔少人COS
都買到頂兔仔帽
好鬼得意ge
聽日就期待屎忽CHAN ge cos la
一定要同佢影多d 相,,post 俾大家睇下下!~~