唉~今日呀好悶呀....成日喺屋企...琴日去左澳門2:15先番到屋企..就3點幾先訓...所以12:30先起身..benson law 同我傾左6個鐘,有1:00~7:00,跟住我地就要食飯啦...所以收左綫....食完飯呢就打比宰屎講關於聽日去文化博物館同做中文專題D野,我好驚真係做吾曬呀..救命呀~我真係好希望D同學可以合作D呀..個個吾肯做喎..而家咩意思先?好後悔同左你地一組..除左宰屎
夜晚問人地通識嗰張野...冇人肯講D答案比我聽..個個都話吾得閑喎..講講下去左yvonne個blog...一睇到就對我印象好差。。因爲好多粗口 ....跟住我喺msn 度叫yvoone吾好食煙,不過都比丁生知道左喎
|