好5 happy~
2家冇咩人同我一齊玩囖~
一係距地就個個都痴埋來~好煩..
我反而鍾意D老師多過同學喎(中英數通嘅老師都極好人,成日玩距地,真係玩得過架!)
默書次次都95分...得1次一百分...真係覺得好差...
仲派埋科學測驗卷喎....成績簡直差到極..
唉..今日hiphop 考試呀。。我跳到完全
5係一隻舞....
真係好黑仔呀~
不過呢..我已經叫左張修女寫紙
叫東叔剪鎖...好開心
今日默書好似漏左一句呀....
死得啦..好驚5合格呀..
胡老師你今次一定要幫我呀~
其實D老師越侯生,係咪越好人架?