Qooza Home Forum New Entry
排話劇呀...      2006-05-13 07:33 PM

今日又好似之前咁...去左排話劇...不過唔同 ga 地方...就係我地要換三啦...同埋要化妝呀...卡卡...果陣時...我同 monets 上左三樓...點知 suki 佢地都喺度...咁我咪同佢一齊換囉...之後落左去...晴晴佢地就幫我地化妝啦...果 d 咁 ga 化妝品係阿 miss 鄭喎...嘩...完全唔得囉...之後晴晴幫我戴上我 ga 后冠...卡卡...好靚嫁...咁就上台啦...之後做左一次...果個咁 ga miss 鄭...又唔得...又要喺度扮晒野...之後佢地單數都可以放學啦...我地都未得...仲話要咩留低傾下有咩改善喎...唉...有咩好傾呀...點傾都係咁嫁啦...之後阿 mon ga...好朋友泥左...之後佢都有泥...之後去左換三囉...同阿 mon 傾左 d 野...傾左 d 咩...唔話你知...之後見到佢同柒頭靜喺度唔知傾 d 咩...之後就走啦...去左公園...之後就返左屋企啦...


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: °×╳執著﹏
性別: 女
國家: 香港

More......

★My Friends★
mikicat
kincar
cokeshing
Koey915
JennyYing
yi355
Apple1c10
bbg3205
chunpong
chuen0405
mon00123
alvin5566
顯示全部(22)


★New Entries★

2006-10-14
轉左板啦...
2006-10-04
2006-09-30
2006-09-28


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 84 | »