今日又好似之前咁...去左排話劇...不過唔同 ga 地方...就係我地要換三啦...同埋要化妝呀...卡卡...果陣時...我同 monets 上左三樓...點知 suki 佢地都喺度...咁我咪同佢一齊換囉...之後落左去...晴晴佢地就幫我地化妝啦...果 d 咁 ga 化妝品係阿 miss 鄭喎...嘩...完全唔得囉...之後晴晴幫我戴上我 ga 后冠...卡卡...好靚嫁...咁就上台啦...之後做左一次...果個咁 ga miss 鄭...又唔得...又要喺度扮晒野...之後佢地單數都可以放學啦...我地都未得...仲話要咩留低傾下有咩改善喎...唉...有咩好傾呀...點傾都係咁嫁啦...之後阿 mon ga...好朋友泥左...之後佢都有泥...之後去左換三囉...同阿 mon 傾左 d 野...傾左 d 咩...唔話你知...之後見到佢同柒頭靜喺度唔知傾 d 咩...之後就走啦...去左公園...之後就返左屋企啦...


| • | 2006-10-14 |
| • | 轉左板啦... |
| • | 2006-10-04 |
| • | 2006-09-30 |
| • | 2006-09-28 |

