今日我心情真係好好呀...卡卡...琴日比阿馮叫左去留堂呀...慘慘...阿 mon 都有去...我地去到之後...蕭廣政都有去...之後有條友喺度大叫... from 1 靚仔呀...咁我地就好本能咁睇林煒恆啦...佢個樣真係好好笑呀...之後無啦啦去左 canteen 度留...我同 mon mon 就好開心咁傾計啦...傾左 d 咩...唔話你知...之後就去左公園啦...同阿 mon 傾左一陣...之後做佢 ga 男朋友...送佢返屋企...又見到呀mon個呀哥打波...啦啦啦...你唔好誤會呀... mon mon...如果你睇到...你應該知道咩事嫁,你叫我送你番去嫁渣...之後叫小邦邦幫我拎 d 野返屋企...點知陳子俊又叫佢唔好...之後返屋企...比阿媽叫去溫書...唉...慘慘...


| • | 2006-10-14 |
| • | 轉左板啦... |
| • | 2006-10-04 |
| • | 2006-09-30 |
| • | 2006-09-28 |

